!من و ناشناخته هایی از جنس با تو بودن

متن مرتبط با «9» در سایت !من و ناشناخته هایی از جنس با تو بودن نوشته شده است

93/9/3

  • نیلوبلاگ

    امروز سومین روز هفته و سومین روز از سومین ماه از سومین فصل ، از سومین سال ِ دهه ی نود بود ! . . . و سومین سالگرد عقد ما...!!! ته نوشت: باورم نمیشه که 3 سال گذشت...! 3 سالی که کلا من و تو در رفت و آمد و دوری بودیم... مثل همین الان ولی از 27 دی ماه که آخرین امتحانم رو میدم ان شالله دیگه همیشه و هر لحظه کنار همیم.... چقدر سخت بهم رسیدیم... 3 ام رو میگم.. بلیط برام گرفته بودی که بیام تهران ولی رعد و برق بود و باران شدید... پروازم کلی به تاخیر افتاد ولی خداروشکر کنسل نشد... به جای ساعتxa0 22:45 ساعت...

    ادامه مطلب
  • دی ماه 93....

  • نیلوبلاگ

    2 دی ماه... تولدم مبارک.... 3 دی ماه... تولدت مبارک... خداروشکر که حداقل روز تولدمون پیش هم بودیم... xa0 ته نوشت: خیلی دوست داشتم الان این صفحه ی مجازی پر بشه از نوشته هام... ولی هر کاری می کنم نوشتنم نمیاد...! الانم به سختی خودمو مجبور کردم به نوشتن این چند خط... چقدر این وبلاگ سوت و کور شده... مثل ِ من...! xa0 xa0 +: دی ماهی ها تولدتون مبارک......

    ادامه مطلب