
دلم گرفته ای رفیق لبریز بغضم این روزا هیشکی نمیفهمه منو خستم از این حال و هوا xa0 دلم گرفته ای رفیق جا موندم انگار از همه از حال این روزام برات هر چی بگم بازم کمه xa0 کاشکی منم شبیه تو کم میشدم از روزگار واسه دوباره دیدنت بگو مونده چندتا بهار xa0 هنوز به یاد تو شبا به آسمون خیره میشم یا منو با خودت ببر یا دوباره بیا پیشم... ...
ادامه مطلب