
یادش بخیر اون وقتا که تموم حرفا و دغدغه هام توی این صفحه ی مجازی خلاصه میشد کنار دوستایی که با همه دور بودن ها و ندیدن ها به هم نزدیک بودیم! xa0نمیدونم چی شد... واقعا نمیدونم که برنامه های جدید اینجا رو متروکه کرد یا... سرگرمیم! سرگرم اینستاگرام و تلگرام و... اما دورتر از همیشه.... اینجا هنوزم با همه سکوتش خوبه که هست خوبه که من بعد از این چند سال دوباره دلم میخواد بنویسم...حرف بزنم... حتی اگه خونده نشه! خوبه که بعد از این همه وقت، وقتی این صفحه رو باز میکنم پیامی از تو میبینم اقاقیای عزیز... خو...
ادامه مطلب